Loading...
Bize Ulaşın

JetFix

Aşağı kaydırın

JetFix ile birden çok şirkete aynı anda hızlı ve kolay ulaşabilirsin.

JetFix müşterileri ile şirketleri en hızlı ve en kolay şekilde buluşturan iletişim uygulamasıdır. 

Çağrı merkezinde dakikalarca bekleyen, şikayetlerine jet hızında geri dönüş isteyen, şirket numaralarını tuşlamadan aramak ve günlük hayatta kullandığı pek çok hizmeti tek bir uygulama üzerinden almak isteyen herkes JetFix’in potansiyel kullanıcısıdır.  

KULLANICILAR İÇİN

Kullanıcılar JetFix’in mobil uygulaması ile otomotivden, bankaya, ulaşımdan, sigortaya kadar pek çok şirket ile aynı anda mesajlaşabilir ve şirketlerin self servislerini kullanabilirler.

- Müşteri hizmetleri ile görüşmeden ilgilendikleri servislere ulaşarak işlemlerini online bir şekilde yapabilirler.

- Müşteri hizmetleri ile hızlı ve kolayca mesajlaşabilirler.

- Aradıkları şirketin müşteri hizmetleri numarasını bilmeseler bile çağrı merkezini kolayca arayabilirler.

- Ulaşmak istedikleri şirketin onları tercih ettikleri saatte aramalarını sağlayabilirler.

- Ulaşmak istedikleri şirkete şikayetlerini ileterek hızlı çözüm sağlayabilir ve diğer şikayetleri görüntüleyebilirler.

- Şirketlerin müşterilere özel sundukları fırsatları görebilirler.

ÜYE ŞİRKETLER İÇİN

JetFix, kullanıcılarına sunduğu ayrıcalıkların yanında, şirketlerin de müşteri iletişim süreçlerini optimize edebileceği çözümlere sahiptir. Örneğin; pek çok farklı sosyal medya, e-posta ve live-chat gibi dijital iletişim kanalları ile JetFix’in entegrasyonu sonrası, müşterilerden gelen talepler, şikayetler ve öneriler JetFix üzerinden toplanır ve analiz edilir.

Firmalar bu bilgiler ışığında, müşteri ile gerçekleştirilen iletişim sürecini optimize edebilir ve süreç takibini kişiselleştirdikleri raporlar sayesinde iyileştirebilirler.

-Farklı iletişim kanalları JetFix sayesinde tek bir platform üzerinden yönetilir.

-Firmaların iş yükü dağılımları dengelenir, performans ölçümleriyle süreçler optimize edilir.

-Minimum sürede maksimum kullanıcıya hizmet verilir ve müşterilerin talepleri karşılanır.

-Müşterinin yaşadığı sorunun giderilirken ve self servis hizmetleri sunulurken müşteri odaklı bir yaklaşım sergilenir.

-Müşterilere kampanya ve fırsatlar; ürün ve hizmetler JetFix bildirimleri ile gönderilir.

-Müşterinin memnuniyeti ve firmaya olan bağlılığı arttırılır.

Sonraki ürün

Türk Telekom Mobil Ödeme.

Let’s create something amazing.

Start a project!

JetFix ile birden çok şirkete aynı anda hızlı ve kolay ulaşabilirsin.

Bize Ulaşın

İsim, soyisim
E-posta adresi
Telefon numarası
Şirket adı
İlgilendiğiniz alan
Açıklama
Upload your additional document (if required) Document max 4MB